Strana štampa

Kratak pregled današnje strane štampe

Strana štampa

Dnevnik Al Sharq Al Awsat  piše da dolaze vesti o vojnom udaru u Sudanu.

Dnevnik Al-Raya Al-Katariya prenosi da je zamenik premijera i ministar vanjskih poslova Katara Al Tani obavio razgovor sa ministrom vanjskih poslova Turske Čavušogluom.

Saudijski dnevnik Al Riyad piše da je glavni rezultat američko-saudijske koordinacije uvrštavanje „Iranske revolucionarne garde“ na dnevniku terorističkih organizacija.

Francuski dnevnik Le Figaro prenosi da je UN zatražio uspostavljanje primirja nakon intenzivnih sukoba na jugu Tripolija.

Dnevnik Le Parisien piše da je Irak predložio da sudi stranih teroristima za 1.8 milijardi eura.

Švicarski dnevnik Le Temps prenosi da su Velika Britanija i EU postigle dogovor za odgađanje Brexita do 31. oktobra.

Španski dnevnik El Pais piše da je samo 8 posto Španaca koji žive u inostranstvu apliciralo da glasaju na opštim izborima koji će se održati 28. aprila.

Kubanska novinska agencija Prensa Latina prenosi da je Kuba usvojila novi ustav sa kojim su „pod garanciju uzete ideje revolucije“.
 

La Republica iz Kolumbije piše da je Trump optužio Kolumbiju da namerno šalje članove narko kartela u SAD-e.  

Dnevnik Süddeutsche Zeitung u vesti pod naslovom „Bogomolja transporta“ prenosi da je jedno istorijsko delo iz 16. veka bilo inspiracija za novi Istanbulski aerodrom.

DW postavlja pitanje da li bolje poznavanje jezika znači i bolja integracije i ističe da veliki broj emigranata ima problem sa jezikom prilikom aplikacija za radna mesta.

Nemačka televizijska kuća ARD piše da su naučnici objavili prve snimke crne rupe u svemiru.

Ruska novinska agencija RİA Novosti piše da je dozvoljena serijska proizvodnja pištolja Udav.

Ruski internet portal Lenta.ru prenosi da SAD-e žele da produže  rok trajanja „Sporazuma o ograničenju strateškog oružja“ koji je potpisan sa Rusijom.  

Bosanski internet portal faktor.ba piše da Borci traže da im se preusmeri 20 miliona KM od vansudskih nagodbi.

Hrvatski Večernji dnevnik prenosi da Kinezi žele koncesiju na nizinsku prugu, oni bi je gradili i njome upravljali.

Srbijanski internet portal B92 piše da prištinski dnevnik „Koha ditore“ prenosi da Srpska dnevnika ima plan kako će učestvovati na izborima za četiri opštine, koje je raspisao kosovski predsednik Hašim Tači.



Povezane vesti