A nemzetközi sajtószemle

Mivel foglalkozik a nemzetközi sajtó?

1558569
A nemzetközi sajtószemle

Az index egyik címe az: “Rendkívüli intézkedések jönnek Nyitrán, csak negatív teszttel lehet munkába menni”

Az ATV honlapján látható az a cím: “Emelkedő olajár: néhány hét alatt brutálisat drágulhatnak az üzemanyagok? “

A 24 híportálon olvasható az a cím: “Trump megtiltotta az Alipay, a WeChat Pay és több kínai fizetési alkalmazás használatát”

A Le Monde egyik címe az: “Még nem sikerült meghatározni, hogy mikor nyithatnak újra a Covid-19-járvány megfékezése érdekében bevezetett intézkedések keretében zárva tartó barok és éttermek”

A France 24 honlapján szerepel az a cím: “Franciaországban a Covid-19: Olivier Véran egészségügyi miniszter bejelentette, hogy készen állnak az oltási kampány megindítására"

A Le Figaro honlapján látható az a cím: “Justin Trudeau kanadai miniszterelnök , csalódásának adott hangot, hogy az oltási kampány lassan halad ".

A Süddeutsche Zeitung egyik címe azzal foglalkozik, hogy  Angela Merkel német kancellár tájékoztatást adott  az új típusú koronavírus megfékezése érdekében bevezetett intézkedésekről. Az ország január végéig zárja le határait.

A Deutsche Welle honlapján látható az a cím: “Vlagyimir Putyin orosz elnök megbeszélést folytatott Angela Merkel német kancellárral közös vakcina fejlesztéséről és gyártásáról”

A Handelsblatt hírportálon olvasható az a cím: “Boris Johnson brit kormányfő közölte, hogy február közepéig maradnak érvényben a Covid-19-járvány miatt bevezetett intézkedések”

Az Al-Quds Al-Arabi honlapján szerepel az a cím: “Határozott választ ígért İrán minden ellene indított izraeli lépésre”

Az Al Jazeera egyik címe az: “Az Öböl-menti Együttműködési Tanács 41. Csúcstalálkozója záróokmánya: újjáépítik diplomáciai kapcsolatokat Katarral, és tiszteletben tartják a jószomszédi kapcsolatokat.

Az Al Jazeera honlapján látható az a cím: “Mike Pompeo amerikai külügyminiszter aláírta azt a határozatot, amely alapján Szudánt leveszik a terrorizmust támogató országok listájáról.

Az El Mundo egyik címe az: “Szakértők kérdezik: Ha Európa megkezdi a Moderna vakcina alkalmazását, Spanyolország rendelkezik-e elegendő emberi erőforrással a lakosság 70 százalékának beoltására?”

Az El Pais egyik címe azzal foglalkozik, hogy két hete Spanyolországban jelent meg a brit mutáns vírustörzs. Nincs kapcsolat Nagy-Britannia és azok az emberek között, akiknél mutatták ki a mutálódott brit koronavírust.

Az El Nacional egyik címe azzal foglalkozik, hogy a latin-amerikai országokat tömörító Lima csoport elismerte a venezuelai ellenzéki vezető, Juan Guaido elnökségében létrehozott bizottságot.

A TASS honlapján szerepel az a cím: “Az amerikai hírszerző szolgálat szerint orosz hackersek lehetnek a kormány elleni kibertámadások mögött”

A RİA Novosti honlapján azzal foglalkoznak: “Az orosz jégkorong-válogatott vereséget szenvedett a finn csapattól, és érem nélkül tért haza a 2021-es junior jégkorong-világbajnokságról”



Még több hír