Saudijska Arabija blokirala pristup web stranicama AA i TRT-a

U vezi s ovom odlukom, koja predstavlja jasno kršenje slobode medija i izražavanja, još uvijek se nisu oglasile zvanične saudijske institucije.

1397362
Saudijska Arabija blokirala pristup web stranicama AA i TRT-a

Saudijska administracija je, nakon dugih kampanja protiv Anadolu Agency (AA), uvela blokadu na internet stranice AA i kanala Radio televizije Turske (TRT) koji emitira vijesti na arapskom jeziku.

Saudijska Arabija, koja se često pominje u kontekstu kršenja ljudskih prava i slobode izražavanja, putem lažnih profila na društvenim mrežama već dugo vodi kampanju protiv turskih medija, a kao rezultat toga blokirane su web stranice TRT-a i AA.

Svi čitaoci pomenutih turskih medija u Saudijskoj Arabiji su se danas prilikom pokušaja ulaska na web stranice susreli s upozorenjem: "Žao nam je, ova web stranica je u suprotnosti s pravilima Ministarstva informacija".

U vezi s ovom odlukom, koja predstavlja jasno kršenje slobode medija i izražavanja, još uvijek se nisu oglasile zvanične saudijske institucije.

Aktivisti na društvenim medijima reagovali su na zabranu pristupa turskim novinarskim organizacijama, te ocjenili ovu zabranu kao jedno od kršenja slobode štampe i izražavanja, koje je još više poraslo za vrijeme vladavine prestolonasljednika Mohammeda bin Selmana.

Jordanski pisac Ihsan al-Fakih izjavio je kako je besmislena odluka Rijada da blokira web stranice turskih medija, dodavši kako se i ranije dešavalo da se onemogući pristup medijima zbog emitoavanja vijesti koje "ne idu na ruku" saudijskoj administraciji.

Komitet za podršku novinarima sa sjedištem U Ženevi objavio je saopćenje u kojem je osuđen korak Saudijske Arabije kojim su blokirane web stranice turskih medija. U izjavi je istaknuto da se kršenja prava novinara i novinskih organizacija ne smiju koristiti kao sredstvo za političke pritiske.

 

 

 

 

 



Povezane vijesti